Znam Da Volim

Ja ne znam da li čovek može voleti druge više nego sebe. I ne znam da li čovek na kraju sve preboli. Ja ne znam da li se voli samo jednom u životu. I ne znam da li se srce može zaista dati. Ja ne znam da li se može voleti do smrti. Jesmo li Anđeli ili đavoli? Ne znam, ali znam da VOLIM , više nego sebe..
Ti me nemoj voleti previše, mogu te zamrziti. Nemoj me voleti premalo, mogu zauvek otići. Voli me 

dovoljno, da znam da živim. Voli me malo, da


se borim za tebe. Da te čuvam, da te više želim…
Kada već nisi dovoljno blizu da te gledam, kada već nisi tu da te zagrlim,ljubim. I kada budeš blizu da te gledam, i kada budeš tu da te grlim, i kada budeš moja da te ljubim, ja ću otići daleko, neću biti tu, neću biti tvoj. Sa jednim pogledom izmami osmeh na moje lice, sa jednom rečju dovedi me blizu sebi, sa jednim poljupcem skini mi masku sa lica, sa dve reči učini mi život najlepšom bajkom..

Dok vi budete uživali u čitanju i deljenju ovog članka,na neku od duštvenih mreža ili“ kliknuli na Reblog ,ja sam otišao da ulovim svoje otkucaje srca…

.Smajli novinar