Nema Tih Suza

Nema tih suzaNema tih suza koje bi
isprale sve tragove u duši…
Tragove lutalice u potrazi
za kutkom topline
u ovom hladnom svetu,
svetu pretvorenog iz
vizija, u kome sunce ne
greje, mesec gubi sjaj,
zvezde ne trepere.
Nema tih suza koje bi
isprale sve oziljke,
utisnute tragove u
duši, tragove prošlosti.
Oziljci koji ponekad
krvare, podsete nas na
zaboravljene dane.
Ja znam da je moja sreća
tvoje lice sneno…
Ako noćas kad utonem
u snove zalutam pustošima
svoje sudbine….
Tiho me povuci rukama
svojim snenim
Čvrsto me pored sebe drzi….
Jer se samo tako ljubav
pokazuje…
A samo je jedna reč,,VOLIM TE“…

Dok vi budete uživali u čitanju i deljenju ovog članka,
na neku od duštvenih mreža ili” kliknuli na Reblog ,
ja sam otišao da ulovim svoje otkucaje srca…

                                   Smajli novinar